יום חמישי, 22 ביולי 2010

בעקבות כתבה מ-22.7.2010 ב-msn.
מערכת בתי המשפט: שוטרי ישראל אינם מעל החוק

מכתב לאבא שוטר1 רותם | 14:45 22/07/10אבא יקר!
עזוב, תתפטר, צא לפנסיה רק תברח!
תברח מלהיות קו ההגנה של מדינת ישראל, תברח מלהיות לובש מדים!
נכון זאת העבודה שלך, כבר 30 שנה, אך אבא תתעורר המשטרה השתנתה, המדינה החליקה על הראש, שוטרים עומדים לדין כדבר שבשגרה.
אבא, זוכר איך סיפרת לנו שלפני המון המון שנים, ידכם הייתה חופשית, כוח סביר על חשוד שמאיים על חייך היה מוצדק! הזמנים השתנו, היום דמך מותר!
אבא, אתה חש בביטחון בצדקת דבריך שאתה מלמד מתנדבים חדשים את הפרק בקורס שעוסק בהפעלת כוח, אתה לא חושש שהם יעשו זאת ויעמדו לדין? שאתה תועמד לדין?
אבא, לא בא לי לראות אותך בבית המשפט מואשם על כך שהצלת את חייך, מקיים את החוק העתיק "הקם להורגך השכם להורגו" או לפחות לפצעו. אך החלופה לכך היא לראות אותך בכיסא גלגלים אחרי שהוא – גנב\\אנס\\רוצח או כל חלאה אחרת – פוגע בך (ובסוף, כמו שקורה תמיד, במקרה הטוב הוא יקבל עונש מגוחך). כמובן שהתוצאה הגרוע יותר היא לשמוע "מצטערים אביך נפל בעת מילוי תפקידו".
אבא, אם תחליט לא לעזוב, אני מתחננת, אל תהיה אמיץ, אל תהיה עם עיניים בגב. אבא, יותר טוב שתעצום עין אחת אל תפתח ארבע.
אבא, תסובב את הראש שאתה רואה פשע, בצד השני ישנו דבר יפה, דבר קסום.
אבא, שישנה פריצה באחד מבתי הישוב, וביער כבר מתקיים מרדף אחרי החשוד, תישאר איתנו אל תצא כדי שבסופו של יום לא נמצא את עצמו עם אבא בבית משפט, או חלילה נכה או הרוג.

אז אבא, אולי בכל זאת תברח?תתפטר?פנסיה מוקדמת?

בתך האוהבת
רותם

וזו היתה תגובתי לתגובת בתו של השוטר.
אנו איתך moshico | 19:30 22/07/10 אני כגמלאי משירות המשטרה יודע כמה שלפעמים המערכת כפויית טובה, כמה שהמדינה כולה כפויית טובה ולא פעם הופכים את השוטרים לשק החבטות של כל תחלואי המדינה הזו ושוטרים בולעים את הצפרדעים מידי יום ביומו. אף אזרח לא מתרגם את עבודת השוטר לשליחות למען שלום הציבור. התקשורת לא פעם מכה במשטרה ללא רחם וכשהמשטרה עושה ופותרת בעיות גדולות שאולי אף מדינה בעולם לא פותרת התגובה בתקשורת מאוד פושרת, כי לא נח להגיד מלה טובה, נראה את כל יפי הנפש, מתנדבים לילה אחד עם ניידת סיור או בילוש, בטוח יעשו במכנסיים.
מכל מקום חזקי ואמצי רותם, אנו השוטרים והגמלאים באשר הם לפחות אתך, מחזיקים לאביך אצבעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה